مبل قسطی در فردیس مبل قسطی در فردیس .

مبل قسطی در فردیس

فروش مبل بدون ضامن در فردیس%اقساط 24 ماه%مبل برند

تمیز کردن کفپوش و پارکت

کفپوش ها به قدری در روحیه و ذهن افراد تاثیر دارند که باورش سخت است از این رو در ردیف مهم ترین موارد نظافت منزل پاکسازی این عناصر دکوراتیو دیده می شود.
در حالت کلی جنس سطوح و ماهیت لکه ها و آلودگی ها از مهمترین نکات برای پاکسازی انواع کفپوش است.
نحوه تمیز کردن نظافت پارکت:
همیشه بهتر است قبل از هر اقدامی برای تمیز کردن کفپوش با جارو برقی تمامی گرد و خاک و غبار را از سطح پی وی سی جدا و جمع کنید.
بهتر است آبی که برای شستشو استفاده شده می شود آب ولرم باشد.
دستمال نانو در چند سال گذشته به یک انتخاب حرفه ای برای تمیز کردن سطوح مختلف تبدیل شده است.
محلول سرکه خیلی اشاره شده است البته چندان قابل تایید نیست چرا که مایع مخصوص این شستشو طبیعتا بهتر از سرکه و ... عمل می کند. با توجه به اینکه محلول سرکه اسیبی به کفپوش های پی وی سی نمی زند یک ضد عفونی قوی نیز محسوب می شود.
تمیز کردن کفپوش با شستشوی خشک:
قبل از استفاده از طی خیس بهتر است سطح کفپوش را تمیز کنید 
در کفپوش لمینت شرایط مقداری تغییر می کند از آنجایی که باید از کمترین میزان آب استفاده شود باید با کمک شستشوی خشک بهترین نتیجه ممکن را برای تمیز کردن کفپوش به دست آورید.
برای شستشوی خشک جاروی نرم و تمیز برای تمیز کردن فضای داخل خانه همچنین خاک انداز های مخصوص فضای داخل و قطعا, طی خشک لازم است
معجزه آمونیاک در کشیدن طی:
50 تا 100 گرم آمونیاک را با آب گرم مخلوط کرده طی را تر کرده و زمین را تمیز کنید با این حال طی باید خشک باشد تا زمانی که آن را فشار می دهید آب چکه نکند.
آمونیاک قدرت پاک کنندگی آب موجود در طی را برای تمیز کردن کفپوش چند برابر می کند و البته پس از این مرحله باید برای رفع بوی آمونیاک 2 تا 3 مرتبه طی با آب خالص بکشید.
نکته بسیار مهم در تمیز کردن کفپوش این است که همیشه چربی یا لکه را در اولین فرصت ممکن برطرف کنید و اجازه ندهید که زمان زیادی بگذرد.
برق انداختن پارکت:
برای برق انداختن کف پارکت, شما می توانید از اسپری های مخصوص براق کننده پارکت چوبی استفاده کنید این نوع اسپری ها برق و جلای خوبی به سطح پارکت می دهد.

ارتباط با ما: 09919393001     09919393002

سایت ما: mobleberand.com


برچسب: مبل قسطی در فردیس، مبل شرکتی در فردیس، مبل قسطی 24 ماهه، مبل قسطی ویژه بازنشستگان، مبل قسطی بدون چک، ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۲۷ توسط:حسام موضوع: نظرات (0)